det stora raset


Denna våren började med ett viktras på nästan 25 kilo (hittills!), ja, alltså inte på mig bara utan både jag och J.
Det är ganska mycket om man tänker efter. Hur fet har jag varit egentligen? Nu när jag lättat 12 pannor känner jag ju mig tjockare än någonsin, det är inte lätt det där alltså.

Det är dock roligare att köpa kläder, håller på med utrensning av alla stora tunikor som jag har gömt mig i det senaste, bort med dem. In med söta toppar och klänningar.

Det konstigaste är nog att jag inte gått ner så mycket från midjan och ner utan mest upptill. Jag är alltså en strl 38 upptill och 42 nertill, det ser konstigt ut. Som en kägla ungefär.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0