mardröm


Efter att jag såg Närkontakt för några dagar sedan har jag haft mardrömmar konstant. Jag varnar er verkligen, se den inte. Jag har mått väldigt dåligt efter denna film och klarar inte av att vara ensam, kan inte ens böja mig över handfatet och tvätta ansiktet. Jag har rent utav ångest, en fruktansvärd ångest som utlöstes efter filmen. Det var kanske inte själva filmen i sig, jag blev bara så fruktanvärt ångestfylld över att se de verkliga videos som förekommer i filmen, och ljuden, dessa hemska ljud.
Som sagt, se den inte.

Jag har därefter lovat mig själv att bara se roliga och trevliga filmer så senaste filmen fick bli Kick-Ass. Så grym så otroligt grym. Min favorit (och antagligen alla andras) var Hit-Girl.
Se den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0