lördag


Hade en mycket mysig lördagskväll igår. Våra söta vänner tittade förbi och det dracks gott och tittades på Melodifestivalen. Jag blev alldeles till mig av Erik Saade, har jag blivit tantsnuskig nu då?

Som en vän (manlig vän ska tilläggas) uttryckte sig efter hans nummer: Fan, det känns som man blivit våldtagen, fast på ett bra sätt...!

Idag ska det fixas med mina extensions och annat kul, det kommer ta ett tag, det blir en lugn dag med andra ord.
Jag är fortfarande hostig efter influensan och har fått en konstig hostmedecin, det är tydligen efidrin i så jag blir alldeles darrig och hjärtat slår dubbelslag. Eller, det kanske är tantsnusket som spökar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0